HaloNet stawia na centralki w chmurze

dziewczyna z telefonem

centralka IPBX sprawdza się w każdej firmie.

Usługa wirtualnej centrali w firmie Tartel (HaloNet) liczy już sobie grubo ponad rok czasu, lecz aktualnie stała się flagową pozycją w ofercie operatora, głównie za sprawą taniejących połączeń głosowych.

W branży VoIP widać symptomy wojny cenowej. Mało znani operatorzy obiżają ceny połączeń do ganicy opłacalności, czołowe firmy zaś kuszą darmowymi rozmowa za przeniesienie numeru np. doładowanie konta o 10 zł przez 12 miesięcy. Sytuacja jest dobra dla klientów, ale z punktu widzenia biznesu staje się niezbyt ciekawa. Powolutku wszyscy stawiają na usługi dodatkowe: elektroniczny fax, telekonferencje lub centrale telefoniczne iPBX działające w chmurze.

Co do chmury to oczywiście – od dłuższego czasu to podkreślam, że mamy usługę w chmurze – mówi Jerzy Kardaszewicz, prezes Tartelu. Cenowo Halonet ma prawdopodobnie najatrakcyjniejszą ofertę na rynku. Centralka obsługująca do 8 stanowisk (numerów wewnętrznych) to wydatek rzędu 19 zł miesięcznie, czyli niedużo. Przez pierwszy miesiąć klienci mogą testować usługę za darmo. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *