System telefoniczny iPBX dźwignią biznesu

biurowiecPosiadanie w firmie wirtualnej centrali iPBX to już nie tylko przejaw innowacyjności i cięcia zbędnych kosztów, ale fundamentalny składnik wyposażenia biura – twierdzą publicysći branży hi-tech. 

Oprócz oczywistej zalety wirtualnej centrali jaką jest optymalizacja kosztu przedsiębiorstwa wskazuje się ponadto na lepszą produktywność oraz komunikację międzydziałową. Wbrew pozorom nie odnosi się to wyłącznie do dużych podmiotów, bo przecież analogiczne procesy są w firmach kilkuosobowych, gdzie przesył informacji odbywa się między rozdzielonymi funkcjami.

Wirtualna centrala iPBX nazywana czasem „centralką IP” opiera się na elastycznej technologii VoIP. Operatorzy dają możliwość zeskalowania swojej oferty do potrzeb klienta, w tym dla małego i średniego biznesu.

Jakie inne elementy wyposażenia biura zaliczane są do niezbędnych?

  • Aplikacja księgowa
  • Aplikacja CRM – zarządzanie relacją z klientem
  • Terminal do płatności kartą

 

7 komentarzy
  1. Odpowiedz
    Szelf

    Jeżeli chodzi o wybór operatora VOIP to dla mnie najważniejsza jest jakość połączeń, bo dużo gadam z klientami przez telefon.

  2. Odpowiedz
    meden

    A z jakiego obecnie korzystasz?

  3. Odpowiedz
    Szelf

    Obecnie z HaloNet, ale zanim się na niego zdecydowałem to kilka miałem przyjemność przetestować np. easycall

  4. Odpowiedz
    gaster

    W biznesie też się sprawdza?

  5. Odpowiedz
    szelf

    Poza tym, korzystam tylko do celów biznesowych i jest ok.

  6. Odpowiedz
    olaff

    Mówią, że FCN i Halonet są spoko i ja też tak uważam.

  7. Odpowiedz
    nickt

    kiedyś korzystałem z easyCALL, przerzuciłem się jednak na halonet

Skomentuj Szelf Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *