Tartel potwierdza zgodność usługi HaloNet z telefonami Yealink

Użytkownicy telefonii internetowej VoIP często mają problem z wyborem urządzenia, za pomocą którego mogliby korzystać z tanich rozmów bez wykorzystania komunikatora VoIP w komputerze. Na polskim rynku dostępnych jest kilkanaście marek bramek VoIP i telefonów IP. Sprawne działanie sprzętu zapewnia nie tylko szybki internet czy jego prawidłowa konfiguracja, ale także jakość wykonania i użytych podzespołów. Ostatnie z wymienionych ma wypływ zarówno na czystość słyszanego podczas rozmów dźwięku, jak i na awaryjność używanego sprzętu. Przed zakupem warto zatem wziąć pod uwagę nie tylko cenę sprzętu, ale również a może przede wszystkim jakość.

HaloNet poleca swoim użytkownikom sprawdzone rozwiązania, stawiając w pierwszej kolejności na jakość urządzeń. Te kryterium spełnia marka Cisco, której bramki VoIP należą do najbardziej niezawodnych urządzeń na rynku. Do cenionych producentów sprzętu VoIP zaliczyć należy również Yealink, który od 9 lat dostarcza wysokiej klasy telefony IP. Dział techniczny telefonii internetowej HaloNet testował w pierwszych dniach marca sprzęt marki Yealink. Do testów zostały wybrane dwa telefony VoIP: SIP-T20P oraz SIP-T26P. Produkty zostały sprawdzone pod względem jakości rozmów i łatwości konfiguracji. Oba wymienione parametry zostały w pełni spełnione. Dodatkowo należy podkreślić, że telefony Yealink odznaczają się estetycznym wyglądem i ergonomią wykonania.
W wyniku przeprowadzonych testów HaloNet przyznał certyfikat telefonom marki Yealink, co oznacza, że telefony te współdziałają (w ramach standardowych kodeków) z usługą telefonii internetowej HaloNet i nie odnotowano żadnych problemów z ich konfiguracją i użytkowaniem w HaloNet.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *